Jag är hemma nu!

Nu har jag kommit hem från skolan och på idrotten var vi utomhus 😦 Jag gillar inte utomhusidrott, men det blev roligare idrottslektion än var jag trodde! Vi gick till skogen som ligger nära skolan, där sprang vi ett helt varv! Alltså då menar jag hela den skogen, vi sprang alla vägar kors och tvärs över hela skogen! Vi sprang alla håll som var märkta och vi sprang själva utan en vuxen o.O Sen så den sista långa minuten kvar så lekte vi en lek som hette Flaggan!

Leave a Reply

